25 Temmuz 2012 Çarşamba

Bizden kısa kısa haberler

Şimdi artık bloga yazı minnak kucaktayken veya emzirirken olunca bol bol imla hatası ve kısa haber formatında olacak bir süre.
Asude üç gündür güle oynaya kreşe gidiyor ya pek mesuduz ailece.Kuzum büyümüş haliyle sıkılıyor evde arkadaş arıyor görüşecek konu komşu olmayınca arkadaş için kreşe gidiyoruz sevinerek.Bugünleri göreceğimi hayal edemezdim Asude ağlar ben ağlar o kreşe ben işe derken;anne okulumu ara beni alsınlar diyor hatta o arada 5 dk beklemede niye gelip beni almadılar diye üzülüyor.Böylelikle evde sürekli tvde izlemiyor kardeşinide hırpalamıyor e bende iki saat dinlenmiş olurum dedim ama minnak ablası yok diye sanırım kriz çıkarıyor:)
Şimdilik bu kadar bir dahakine konum iki kız annesi olmak inşallah:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder