2 Mart 2011 Çarşamba

MERHABA WORLD

 Bugünde çenem düştü diyeceğim ama konuşmaktan ziyade yazıyorum, bu duruma nasıl bir deyim bulunur acaba “elim düştü” gibi. Henüz bir bloğum olalı bir ay bile olmadı ve ben en üretken günümde aldım elime kalemi tıkır tıkır pc de yazıyorum. Tam da bloğumu açıpta yazılarımı ekleyeceğim. O da ne? Yasakçı zihniyet şimdide bloglarımıza takmış. Vay efendim neymiş iki blog izinsiz maç yayınlamış hoppala bütün bloglar kapatıla.
Kuzucum hep senin için daha özgür ve yasaksız bir ülkeydi hayalim ama sanırım bu baharda özgürlük için daha erken. Şimdi bir blogger kapatımından bu kadar olumsuzluk umutsuzluk da neyin nesi diyeceksin ama deme. Bak ortadoğuya özgürlük beklerken yaşasın krallar devrildi derken ABD yine çıkarma yapmış. Yakında Libya halkı Kaddafi’nin, Tunus halkı Zeynelabidin’in kabirlerine Saddam gibi çaput bağlayıp mum yakarak medet bekler olacak gibi. İnşallah olmaz da Rabbim senin gibi küçük bebeklerin masum çocukların yüzü suyu hürmetine korur Müslüman kardeşlerimizi. Dua et kuzucum. Senin süt kokan günahsız, gülünce tomurcuk çiçek açmış gibi süzülen küçük pembe dudakların dua etsinde Rabbim korusun kardeşlerimizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder